Masalinannesi
Arkadaslar devlet hastanesinde dogum yapacagim gun. Erdiler birden bire 12 subata suyum azalmisti ama suanlik sorun yokmus yarin anestezi ile goruscez sanirim bana soracakmis anestezi doktoru beldenmi tamamenmi uyutmalimi diye ben cok kararsizim tamamen uyumaktan cok korkuyorum uyanamam diye , belden uyusturmalidada hissederim psikolojim bozulur zaten korkuyorumm kan aldirmaktan bilee acaba tansiyonum filan yine cikarmi yine binlece soru var kafamda bide devlet hastanesinde spinal nasil olur bilemem riskleri cokmu acaba yardim edin fikir veriin
NurDemir
Canım benim ilk gebeliğim ben de spinalde acı hissetmekten korktuğumu söyledim doktoruma;doktorum zaten hemen kesme işlemi yapmıyoruz senin tam uyuştuğundan emin olmak için deneme yapıyoruz yani hissetmen mümkün değil dedi,sadece bebeği çıkarırken his oluyormuş o da acı gibi değil çekiştirme gibi acısız bir hismiş.Genel anestezi bana ürkütücü geliyor o yüzden düşünmüyorum inşallah ters bir durum olmazsa.Devlet hastanesi doktorlarının da kötü olacağını düşünmüyorum,sürekli olarak yaptıkları bir işlemdir neticede.