sedefyrs1101 Tazeanne74 Kasılmalarım ara ara devam ediyor biraz önce kahverengi nişanım geldi 5dk da bire düşerse direkt gideceğim bakalım umarım diğer doğumlarım gibi 1 saatte biter 😊
sedefyrs1101 Nazemm Kasılmalarım ara ara devam ediyor düzene girmedi 5dkya düşsün hemen gidicem az önce nişanım geldi 😊
sedefyrs1101 poyrazin_annesi28 Doğumhanedeyim canım dün gece aynı şikayetlerim vardı sabah geldim 6cm olmuş açıklık 😁
SuEmbal sedefyrs1101 maşallah 🥰 rabbim sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah bende rahat ve güzel bi doğum yaşarım korkuyorum ilk doğum olucak inşallah allahın izniyle
01Hacer01 Hayırlı olsun, gözünüz aydın. Hafta olarak Çok güzel bir zamanda gelmiş yavrunuz ne geç ne erken inşallah benimde öyle olur. Doğum nasıldı? Benimde 3. Gebeliğim
sedefyrs1101 01Hacer01 Doğum ağrı eşiğim yüksek olduğu için zorlamadı beni güzeldi sadece son dakkalar sancılar sıklaşınca biraz zorlandım bide benim bebek kanalda değildi kanala sokmak için de uğrastılar oyüzden zorlandım biraz ama kesinlikle 3.doğum kolaylığı diye bişey var 😄