fatmakyn Kızlar Gülce Lavin ismi nasıl sizce güzel mi tatlı kızlarınızın ismini yazın kopya çekelim birbirimizden 🤰🦋🥰
ikibaloglanannesi fatmakyn Geçen bir anneye bu ismi önermiştim. Gülce Lavin ya da Gülce Larin koyun demiştim. Bence çok güzel isim🤎
petunya55 fatmakyn ikiside çok güzel bence Kızım geliyor çarşamba kavuşuyoruz inşallah ismimiz Ayliz ada 😍
Sena-cy00 Lavin ismi çok kibar duruyor bence önüne ne konsa yakışacak bir isim gibi.. Benim kızımın adı Ahsen.. 😊🌸🌸🌸