Merhaba kızlar iyi geceler benim sorum şu olacaktı 29 ağustos ta regl oldum üzerinden 1 hafta geçti 8. Eylülde koyu kahverengi azar azar kanamam oldu bı 6 7 gün sürdü daha sonrasında test yaptım bi kaç hafta sonra pozitif çıktı şimdi doktor sorduğunda son regl tarihim 8 Eylül diyorum yerleşme kanaması ise son regl tarihim 29 ağustosmu oluyor sizce