Seymabalkara Kızlar bebeğim 35 günlük oldu iki gün önce sarılık 14 çıktı. Bu durumu yaşayanlar neler yaptınız ilaç, mama takviyesi vs kullandiniz mi? Sürekli kalbim pır pır korkuyorum🙁
aslhnkrts9 Seymabalkara 8le fototerapi aldı kızım sürekli kan alıp baktılar bide bi makineyle bakıyorlardı Anne sütü ve mamayla besledik biz çünkü çok çabuk yorulup ememiyodu onun için emmek bile çok efor sarfediyodu Bol bol güneşe tuttum ben bi de
Nhrr Seymabalkara mama desteği olmadan geçmiyor. Önce emzirip sonra mama ile devam ettim 1.5 ay da anca geçti. Sonra kestim mamayı. Ama mamayı hiçbir zaman biberonla vermedim hep siringayla memeyi unutmasın diye.
Tutaste_ Seymabalkara hiç korkmana gerek yok benim 2600dogdu sütüm çok bol değildi yeticek kadar vardı bol. Bol süt verdim mamasızda geçer merak etmeyin sütünüz varsa 40 ı çıktıktan ıkı uc hata sonra gitmeye başladı suan3 aylıgız kalmadı sarılığı. İlk hafta sarılığı yoktu sonradan cıktı benımde 11 di gittiğimde en son 9 a düşmüştü çıkmış sonradan. Sen bol bol emzir bez sayısına dikkat et sıkıntı etme
Seymabalkara Canmoms3 gerek duymadı. Topuktan kan aldılar makina bozuk çıktı. Sonra damar bulamadılar deldiler hep. Damardan bulunca baktılar işte 14 çıktı. Kuvezde fototerapi verdiler ama hiç bilurubin ölçmemişler. Yüksek miydi düşük muydu öncesinde bilinmiyor. Tekrar gidicez 5 gün sonra.
Canmoms3 Seymabalkara 12 yle fototerapi aldık biz bu 5 gün içinde bol bol emzir mama takviyesi yap mamayla düşüyor sarılık devlet hastanesi mi bu bu kadar ilgilenmemisler
Granit Seymabalkara fototerapi sonrası bir ve altıncı saatler ölçülüyor . İyiyse ve 24 saat ışık almıyorsa genelde öyle taburcu ediyorlar en erken. Size eksik bilgi vermişlerdir . Ölçmeden taburcu edemezler arada düşmediyse tekrar fototerapi ihtiyaç halinde başlanabiliyor. Daha detaylı sorabilirsiniz .
Seymabalkara Canmoms3 özel hastaneydi. Hiç ilgilenmedi doktor bilindik bir hastane birde. Bu hafta devlete araştırma hastanesine gittik daha çok ilgilendi. Hatta doktor görür görmez bu çocuk çok sarı dedi hemen ölçüm yaptı. Ultrasonla kafa taşına ve karnına baktılar. Özelden daha çok ilgilendiler.
Seymabalkara Granit sordum bana önlem amaçlı aldık dedik kan degerlerine bakmaya gerek yok düşük dedi doktor. Erken doğduğu için kuveze almışlardı o sırada verdiler.
Seymabalkara aslhnkrts9 mama takviyesi yapmaya başlayayım ben de hiç vermiyordum inşallah geçer. Görenler bu çocuk sarı diyor ben de bilmiyorum sanki. İyice psikolojimiz bozuluyor. Güneş olsa ben de tutsam 😅
Seymabalkara Tutaste_ merhaba testlerinde ggt değeri yüksek miydi sizinde. Karaciğer ve safra ile ilgili.
Tutaste_ Seymabalkara doktora sormadan mama verme bez sayını soyle doktora kilosuna falan baksın oyleyse ver bosuna bebeğe mama verme
aslhnkrts9 Seymabalkara ilk başta rengi sarı gelse de çocuk korkudan sarı gelmiyo insana anlayabiliyorum seni kızım 10 gün yattı hastanede 8le yattı 8le taburcu oldu saçmalıktı ama neyse ben bol bol emzirip mama verdim doktoruna danış bize bi mama önerdiler onu vermiştik prematüre bebeklere uygun olandan
sehnazz000 Seymabalkara mama kullandım hiç içmek istemiyordu ama zorla içirdim sık sık emzirdim bizide hastaneye yatıracaklardı mamaya başladım hemen 2-3 güne düzeldi şükür