Mlikecn Ebrusqa1 hayır bekliyoruz açılmam 7 8 cm sancı hissetmiyorum yeni yeni geliyor az dayanılmıcak gibi değil nst de yine aynı düzenli ve yüksek sancı var suyumda gelmedi sunide vermiyorlar bakalım ne olacak
Mlikecn Ebrusqa1 yok özeldeyim ben geçen hafta 2500 dü şuan kaç bilmiyorum söylenmedi benimde korku endişeden aklıma gelmedi sormak
Ebrusqa1 Mlikecn kilosu çok iyi demekki normal doğuma elverişli durumda bebek . Bu çok iyi birşey.. 😊 Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız. 🩷
Ebrusqa1 Mlikecn ayrıca korkmayın hiçbirşey olmaz emin olun . En fazla 1 hafta küvezde kalır . Belki hiç girmez bile çünkü kilosu sınırı aşmış durumda . Solunum desteği gerek duymazlarsa zaten alırsınız hemen 🤍👼🏻
Mlikecn Ebrusqa1 evet canım çok şükür çok güzel bir doğum oldu sabah 11.19 da dünyaya geldi kızım iyiyiz bin şükür 🌸🥹
Ebrusqa1 Mlikecn ayyy maşallah Allah analı babalı büyütsün 🧿🌸🥹 çok sevindim durumu nasıl küveze girdi mi kucakladınız mı , sizin durumunuz nasıl çok merak ettim 🙏🏻