kızlar benim bebeğim en başından beri çok hareketsiz normal mi acaba tabii ki gün içerisinde hissediyorum ama mesela diyorlar ya sn saatlik mutlaka hareket etsin falan kesinlikle öyle bir hareketi yok belirli bir zaman yok yani normal mi acaba yaşayan var mı