GizemCY Oğluma hamileyken bu kadar stres gerginlik kemik ağrısı yaşamamıştım ama şuan kız a 7 aylık hamileyim özellikle mental olarak çok yıprandım. Anksiyete kötü düşünceler sürekli kafada kurma hat safhada. Zaten normalde de çok irdeleyen kafada kuran bi insandım fakat bu hamileligimde aşırı fazlalaştı. Bide sezeryan olucam garip hikayeler kurmakta üstüme yok. Kız hamileliği erkeğe göre böyle geçen var mı
Eliffyamann GizemCY benim böyle, oğlumda cok rahat mutlu keyifli hamilelik geçirdim, bunda başından beri cok gerginim sinirliyim, hemen patlıyorum, cok ağrılı ve ağır geçiyor, nefes bile almak zor oluyor bazen, 29 haftada yim, ikisi bammmmbaska
tubazeynepelif GizemCY bence onun zamanla ve yaşanmışlıklarla etkisi bar 1. Doğum ile 2. Doğumda bile farklı oluyor insan
mcansu GizemCY mental açıdan çok bariz bir fark yok ama bedensel olarak dökülüyorum 😁 benimde ilki erkek ikinci kız oğlumu 42de doğurdum devasa bir göbekli ama sıfır ağırlaşma toplam 7 kilo almıştım. Şimdi 30+2yiz hiç kilo almadım ama bana sorsan 100 kiloyum o kadar ağırlaşmış hissediyorum kemik ağrıları vs cabası Oğlumda bulantılarım ilk 3-4 ay sürdü kusma olmadı ama kızımda 20-22 hafta aktif sürdü hep kusma vardı ki hala da devam ediyor seyreldi baya şükür. Artık yaştan mı ikinci çocuk diye mu cinsiyet farkından mı bilmiyorum