Adenin_annesi1 1 haftadan fazladır aşırı baş ağrısı arada bir dönme boyunda ağrı günde iki defa parol içmeme rağmen geçmek bilmedi uzanıyorm hareket ediyorum birşey yapsamda yapmasam da aynı aranızda geçebilecek bir yöntem söyleyen varmı lütfen
Potter58 Adenin_annesi1 merhaba bende de bugün başladı birden bire kaçıncı haftanızdasınız bir çözümi var mı acaba ayarın kontrolüm var
Elifmehmetemin Adenin_annesi1 benim ilk gebelik de oluyordu baş ağrısı çok limon yiyordum posasiyla geçiyordu bı deneyin isterseniz sizde ama tansiyon düşüklüğü varsa yapmayın lütfen 1 tam limon yiyordum ben
babyiscoming_ Adenin_annesi1 16.haftaya kadar benimde her gün başım ağrıyordu. Çok illet bişey gerçekten tüm hayat kaliteni etkiliyor. Eczaneden migren taşı almıştım onu sürüyordum biraz hafifletiyor iyi geliyor bilgin olsun. Sonra kendiliğinden geçti çok şükür.
Adenin_annesi1 Potter58 merhaba 35 haftadaym şuan yaklaşık 2 haftadr ağrım var gözüme kulağıma disime vuruyor özellikle sol taraf hep iki gündür de akşam üstü başlıyor artk hâlâ da aynı geçmiyor. Siz ne yaptınız diktorunuz önerdi mi birşey
Adenin_annesi1 Elifmehmetemin benimde şuan ilk gebeliğim başlarda hafif vardi ama geçiyordu ağrı kesici alınca şuan 35 haftadaym ve hiç geçmiyor ne yaptysam tansiyon da büyüğü falan 14 oluyor
Sosyalbiri babyiscoming_ ben de ağrı kesici almaktansa onu kullanıyorum hatta boynuma felan da sürüyorum ağrıyınca iyi geliyor
Potter58 Sosyalbiri ya bu geçici bir süreç mi yoksa bir şey mi tetikledi anlamadım birden bire böyle gözlerim falan ağırlaştı ama tansiyonum şekerim vs normal çıktı evde aletlerim var.
Sosyalbiri Potter58 kaç haftalıksınız daha öncesinde migren gibi bir rahatsızlığınız var mıydı? İlk haftalarda oluşan baş ağrıları erkek bebek belirtisi olarak geçiyor ki buna inanıyorum. Bu gebeliğimde ilk haftalar hiç yaşamadım. 12 den sonra yüklendi ağrılar. Benim migrenim var artan hormonlar tetikliyor sanırım. Yaklaşık 10 güne bir uğruyor
Potter58 Sosyalbiri bebeğim kız 36.haftadayım hiçbir sağlık problemim yoktu hatta bu haftaya kadar hamileliğe dair bir şikayetimde yoktu güzel ilerledik. Ama birden bire sanki bayılıyor gibi bir his geldi tepkilerim azaldı sonra normale döndüm ancak baş ağrısı kaldı tansiyonumda gayet iyiydi o an ölçtüm ama bilemedim
Adenin_annesi1 Elifmehmetemin hiç ihmal etme gerçekten oda kötü birşey bende de vardı geçti ama tekrardan başlıyor çok ani hareket etmemeye çalış uzandığın zamanlarda kalkarken yan dönüp tutun öyle kalk Allah yardımcın olsun
Elifmehmetemin Adenin_annesi1 doktora söyledim hamilelikten dedi ama anlamadım yani dikkat ediyorum geçmezse doktora gidicem