sevimmm16 Merhaba 35haftalığım doğumum sezeryan olucak ama normal doğum olur diye endişeleniyorum doğumun başladığı nasıl anlaşılıyor? Ağrı vs olmadan doğum başlar mı? Yoksa sadece suyumun yada sancımın mı gelmesi gerekiyor doğum başlaması için ay lütfen tecrübelerinizi yazınn💞💞
tubazeynepelif sevimmm16 genelde anlarsın canım suyun gelir sancın sıklaşıyor ben geliyorum diyor sakin kalmaya çalış zamanında gelsin sağlıkla gelsin
Zmervek Doğumun başladığını anlamamanız imkansız aslında ama şöyle diyeyim; nişan bozulması, regl sancısı gibi sancı ama dakikası dakikasına düzenli olur. Sağlıkla alın yavrunuzu lütfen stres yapmayın stres doğumu tetikler ayrıca 💐
sevimmm16 tubazeynepelif ben sezeryan doğum yapıcam yani o yüzden doğum son raddeye gelmeden anlayabilir miyim?
tubazeynepelif sevimmm16 vücudun tepki verir bir şekilde bebeğin hareketleri iyi olduğu sürece endişelenmemelisin