AnnesiveKizii Iyı geceler Kızlar 21 haftalık hsmıleyım Çok kotu oksuruyorum, acıle gitsem surup vs yazarmı??
Aylin-48 AnnesiveKizii bir haftadır bende ölücem o derece en sonunda gittim serum takıp buhar verip gönderdiler ama hala geçmedi
Rabia97 AnnesiveKizii hayır canım özel acile de devlet acile de gittim bi işlem yapmadılar kadın doğum doktorunuza sorabilirsiniz o yönlendirebilir sizi
KumpirsMom AnnesiveKizii 1 aydır böyleyim acilde bildiğin “tuzlu su” içeren bi serum yaptılar başkada bişey yapmadılar .. sen doktorundan onay alıp vitamin kapsülleri kullan ve bol bol meyve ye 🥹🥹 sıcak su içmen gerek boğazın yumuşasın diye zencefil limon bana iyi gelmişti çok ama çok geçmiş olsun 🫶🏻
KumpirsMom AnnesiveKizii ha bide benim uzun sürünce kadın doğum doktorum kulak-burun- boğaza gidebileceğimi söyledi
AnnesiveKizii Rabia97 Dün gittim acıle parol serum taktılar sadece, fakat bugün öksüruk çok arttı uyuyamıyorum 😔
2cocuk2kopek Rabia97 devlete gittim hem parol ağrı kesici hem öksürük şurubu hem antibiyotik verdiler. Tahlil yapmışlarmış size çünkü şuan bi salgın var ctp biraz yüksek çıkması yetiyor
Rabia97 AnnesiveKizii 2 yk pekmez 1 tatlı kaşığı zeytinyağı çay kaşığı ucuyla karabiber bu üçlüyü ısıtıp içiyorsunuz ilk içtiğinizde boğazınız bi yanıyor ama çok etkili deneyin isterseniz
2cocuk2kopek AnnesiveKizii evet yazıyor canım bi kanada baktır yeni bir salgın var bende enfeksiyon çıktı Hun’dan kaynaklı antibiyotik bile verdiler
AnnesiveKizii 2cocuk2kopek Yok hayır yapmadılar ateş vardı onun takıbini yapıp, parol serum verdıler sadece 🥹
2cocuk2kopek AnnesiveKizii aa şu an salgın var yapmaları lazım Banada parol yapıldı ama öncedi kan idrar da alındı .