Rabia97 Applesmile atlas çok istiyorum bende sırf atlastan vazgeçemiyorum diye çocuğuma 3 isim koyacağım sanırım 😀
Sena-cy00 Komşumun bebeğinin adı Kuzey, bir akrabam da yeni doğan bebeğinin adına Çınar koydu.. İkisi de çok hoş isimler bence 🌸🌸🌸