Tuba-93 32 de gittigimde bi iki gun geri yaziyordu ultrason kagidinda kilosu 2080 dedi. 33 te gittigimde yine bi iki gun kirpildi ve 2084 dedi doktor. Minyon olacak dedi ve erken gelebilir dedi başı donmus baski yapiyor falan. Sonra ben esim askere gittigi icin memleketime geldim. Her hafta nst ye girceksin dedigi icin 34 te tekrar burada hastahaneye geldim ve buradaki doktor 35 haftalik oldugunu 2570 kg oldugunu herseyin normal oldugunu soyleyip haftaya tekrar gelmemi soyledi fakat kendisi yoktu bugun mecbur baska doktora gittim o da once adet tarihimi hesaplamaya çalıştı catlama ignesiyle oldugu icin net tarih veremedim once banaa 31 haftaliksin dedi neee diye tepki verdim ultrasonla bakınca 33 sun dedi 2200 kg dedi dalga mi geciyorsunuz ayni hastahane gecen hafta bana 35 dedi diyorum sonra tekrar eski ultrasonlarima bakti a 35+2 ama 1 hafta geriden kilosu dedi normalde bu hafta 35+6 olmasi gerekiyordu. Anlayacaginiz corba oldumm. Bu cocuk ne zmn doguyor her seferinde daha ileri tarihe mi gidiyorr