Zmervek Kızlar reglime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çift çizgi gördüm hemen gidip kan testi verdim 35 çıktı beta hcg. 2 gün sonra tekrar verdim 2 katı olmasını bekliyordum 175 çıktı. Bu şekilde artış yaşayan var mı normal midir bu durum
1tosbikannesi Zmervek benim reglim 6 gün gecikmişti 210 çıkmıştı 2 gün sonra 1059 a yükselmişti yani gayet normal öyle çıkması
TugceOrak Cozdmr evet benim de o şekilde artmıştı ve doktorum yüksek betayla çoğul gebeliğin alakası yok dedi bana. Ve doğru da çıktı tek bebeğim var
1tosbikannesi Tastan ikinci kanı ilk kandan 2 gün sonra verdiyseniz artış gayet iyi en az iki kat artması lazım
anneoluyorumm13 Zmervek benimkide 2 günde bir 3-4 kat arası arttı tek bebek ☺️ acaba ikizmi diye düşünmüştüm değilmiş