Hkduman Kızlar 34. haftadayim deli gibi öksürük,balgam ve boğaz ağrısı şikayetlerim var balgam çıktı çıktı bitmek bilmiyor mahvoldum öksürmekten başım ağrıyor artık boğazlarımı söylemiyorum bile..Bir çözümü olan var mı nasıl kurtulurum bundan ben?
Rabia97 Hkduman boğaz ağrısı için vicks krem sürüp bi tülbentle bağlıyorum boğazımı öksürük için pekmez karabiber zeytinyağı üçlüsünü ısıtıp sıcak sıcak içince geçti benimki balgama çözüm bulamadım ama çok geçmiş olsun Vicks I başım ağrıdığında alnıma da sürüyorum iyi geliyo
Busra333 Hkduman eğer saatlerce süren bir öksürük ise ki ben yeni bu virüsü yaşadım kızım dört gün hastanede yattı hayatımda hiç yedi 8 saat durmaksızın bir öksürük yaşamamıştım. Doktorum hemen antibiyotikiğe başladı klomoks. Zaten Crp değerim çok yüksek çıktı. Siz de bir kadın doğum gününüzla konuşun bence en azından krizleri geçti ama şu an toplam hastalığı yaşayalı on gün oldu hala o balgam burun akıntısını atamadım ben de ne yapacağımı bilmiyorum hala da öksürüyorum ama kriz değildi en azından çok şükür ama sezaryenin alacağız yakında ne yapacağım bilmiyorum
Asli54 Hkduman annem ceviz yapragını kaynatıp sürekli gargara yapıyor cok iyi geliyor der bn denemedim birazda içiyormuş hamileyken herşey yapılmadı için hiç araştırmadım istersen araştır yap
Hkduman Rabia97 çok teşekkür ederim bu üçlüyü deneyeyim hemen ne ölçüler ne kadar hepsindne tatlı kaşığı gibi mi karıştırıp ısıtıp içeyim?
Rabia97 Hkduman 2 yk pekmez 1 tatlı kaşığı zeytinyağı çay kaşığı ucuyla karabiber bu üçlüyü ısıtıp içiyorsunuz ilk içtiğinizde boğazınız bi yanıyor ama çok etkili
Hkduman Rabia97 okuduğum gibi yaptım ama daha etki etmedi öksürmekten uyuyamıyorum ağlıyorum şuan gece gece ya sinirlerim bozuldu resmen
Hkduman Busra333 daha bugün dr uma göründüm sıcak şeyler tüket ilaca gerek yok 10 15 güne geçer dedi ama mahvetti beni oturdum ağlıyorum gecenin bi yarısı