Sonh yaza denk geliyor kolsuz ve kısa kol çıtçıtlı zibinlardan 10ar 15er alabilirsin günde 3 tane kirlettikleri oluyor bazen daha bile fazla 0-3 3-6 olarak al alt üst takım alabilirsin 3er 4er tane tulum öneririm daha rahat oluyor yaza geldiği için ayaksız daha iyi olur 5er tane alsan ikisinede yeter bence yazın saten bebekler sıcaktan bişey giyemiyor 26 derecenin üzerinde bezle duruyolar sadece diğer türlü isilik oluyorlar dışarıdan eve dönüşlerde bazen serin olabilir hastaneye kontrol için gittiğinizde felan ancak üstüne bişey giydirirsiniz yani nerde oturuyorsunuz sıcaklık tam ne bilmiyorum ama ben İstanbul’dayim ve çocuğuma yazın hicbisey giydiremedim evin içinin 32 dereceyi bulduğu oluyordu gece bile asla bişey giydirmedim bezle uyuyodu uykuyu ona rağmen isilik olmuştu sıcaktan