poyrazmom_ babydenanne uygulamaya göre 87 ama bizim de 2 hafta önden gidiyor normal doğum düşünüyorum şimdilik yavaştan hazırlıklara başladık🥹🩵
TKumsall babydenanne uygulamaya göre 80 gün kaldı doktorum 38 bitince sezeryanla alicak -7 diyeyim 73 gün ilk gebelikte erken doğum yapmıştım 30da sancılar başlamıştı 34te yatisim yapılmıştı 36+3te doğum olmuştu şimdiki bebeğimin de erken doğum riski var ama şu anlık bir sorun yoktu inşallah zamanında gelirse 73 gün var
babydenanne Bu arada bebek eşyalarını ne zaman yıkamayı planlıyorsunuz merak ediyorum, hastane çantasını ne zaman hazırlayacaksınız mesela ?
Edaerva babydenanne ikili sayılara geçince gerçekten çabuk geçiyor yada kış mevsimi günler kısa diye bizde bugün itibariyle son 28 olduk
babydenanne Edaerva bence de hem kış hem havalar bunaltmıyor ya şu an o yüzden hızlı geçiyor bize ama şanslı hissediyorum kendimi bu konuda çünkü yaz insanı hiç değilim hamilelikte de hep kış olsun istemiştim gönlüme göre verdi rabbim ☺️
Edaerva babydenanne benim ilk aylar yaza denk geldi bulantı kokusu hassasiyeti yaz sıcağı. Ay geçmek bilmiyordu ne zaman hava kararıcak gün bitecek diye mahfoluyordum
Twogirlsmother babydenanne Uygulama son 14 diyor ama bizim sadece 4 günümüz kaldı cuma günü planlı sezeryan 🥹🥹🥰🥰
babydenanne Twogirlsmother oiiiy kavuşmaya çok az kalmış nasıl güzel bir histir şimdi senin yaşadığın maşallah sağlıkla al kucağına 🥹❤️