Bende yakın zamanda grip oldum. Doktor ilaç vermedi. Burnu açmak için serum fizyolojik verdi. Ilık suya limon koy iç dinlen bol bol da meyve ye dedi. Bi de ben doğal antibiyotik diye sarımsak yuttum. Onu araştırın bazıları zararlıyor diyor bazıları iyi diyor. Ben içtim 3 günde çok şükür toparladım