Maviniz 38. Haftada daha çok sancım ve ağrım vardı. 40. Haftadayım tık yok ya…
Sadece çatı ağrım var bir de oğlum hareket ettiğinde rahim bölgem de çok ağrı oluyor. Diğer türlü bel ağrısı, kasık ağrısı 0 denilebilir. Ne olacak nasıl olacak bilmiyorum. Cinsel ilişki, ördek yürüyüşü, pilates topu hepsini deniyorum yarından itibaren activating labor denilen egzersizlere başlayacağım bakalım ne olur 🥲