AcemiAnne19 canım sen bunları düşünme doğum yapınca zaten sütün geliyor kişiden kişiye de değişiyor hemen de gelmeyebilir olağan seyler bunlar benimde gelmedi normal dogum yaptım bebeği emzirdim ama cok az geldigi icin cay kaşığı kadar anca çıkıyordu bebek doymadığından 3 gün aç kalmış sarılık oldu mamayla besledik emmedi sağıp verdim 4. aya kadar az çıkıyordu 30 cc falan olsun yine de verdim çevrende çok baskı yapan insan olacak kaynanan gorumcen kocan dahil emzir diye başını bekleyecek bende oyle oldu 😠 ilk bebekti acemiydim millletin lafını dinledim beni strese soktular süt gelmedi mama da almadılar emsin diye velhasıl kelâm çocuk aç kaldı sana tavsiyem emzireceğin zaman sakin bir ortamda bebeginle yalniz ol odaya gerekirse kimseyi sokma ten tene temasta önemli çünki bebekle ☺☺ her zaman ben onun annesiyim bebeğimi besleyebilirim diye düşün kendini buna şartlandır kötü düşünme 💋