Babyybabyyy Kızlar sabah 12.39da antibiyotik içtim. Şimdi tekrar içicem ama gece oldı içsem mi içmesem mi bilmiyorum. Aksef sabah-akşam 12 saat arayla 1 tane diyor. Ne yapıcam