Seray2 Elektrikli sallanan beşik mi , yoksa elektrikli ana kucağını mı tercih edersiniz öneri lütfen var mı bana güzel sallamalı önerisi olanlar 🥳 ilk çocuğumda Cokk çektim sallamaktan bunda pro olmak istiyorum 😵💫🥳
rosatue Seray2 küçük bebişin sallanması şart değil bence manuel bir anakucağı daha sağlıklı olacaktır. 2 yaş sonrasına kalsın sallanma kozu 🤣 yoksa emzirmeyi bırakınca hiçbir kozunuz kalmaz.
sehnazz000 Seray2 elektrikli olan hiçbir şey Bide çocuğun sağa sola sallanması iyi değil bu babybjörn tarzı sallananlar daha iyi
burcualtin Beşiğin sağa sola sallanmasıbizim minişin hoşuna gitmedi, anakucağının salınım hareketini çok sevdi,o yğzden anakucağı daha mantıklı bence ama daha az süre kullanılabiliyor malesef