sema-nurr merhaba canım bende 2 gün önce oldum selkilaj çok zor geçti benimde düşük tehlikem var ağrılarım var birde şeker yakami birakmiyor o yüzden 5 gündür hastanedeyim sürekli yatıyorum çok nadir dolaşıyorum burdakiler bol su iç dolaş diyor kendini yorma diyor ama benim kendi doktorumda 2 aybyaticaksin tuvalette gidiceksin dedi zoe bir ameliyatti benim erken doğum riskim var hala şu an napicam bende bilmiyorum zorlanıyorum sıkılıyorum refakatçi da almiyolar burda hapishane gibi degisik bir sistemleri var bu arada 19 haftaligim bende daha senin haftalara gelemedim çok var bende umarım görüp biraz daha haftaları gecirebilirim inslaalh Allah yardımcımız olsun