Selam kızlar herkesin bebişi iyidir ve hamileliği yolundadır umarım 🤰
Ben 15+6dayım 🐣 ve istanbuldayım. bi gebe okuluna kaydolmak istiyorum bizim gibi bebek bekleyen insanlarla tanışmak belki ilerde çocukları oyun arkadaşı yapmak için falan. Sizin tecrübeniz - öneriniz var mı? Şimdiden teşekkür ediyorum