Kızlar Selam Nasılsınız İnşallah hepiniz çok iyisinizdir çok iyi hamilelik geçiriyorsunuzdur hamile olmayanlarda İnşallah Allah kısa bir zamanda hamilelik nasip etsin Ben de hamilelik düşüncesi içindeyim ikinci çocuğumu istiyorum şu an folik asit kullanıyorum bir de tiroitim için bile vitron kullanıyorum Sizler Hamile olmadan önce ne kullandınız