Merve__26 ben ücret ödemedim. Ben hastanenin verdiği kâğıt ile kadın doğum bölümüne gittim sekreterlik kaydımı oluşturdu. Sonra ultrason odasına aldılar önce onlar baktılar sonra elime randevu kağıdını verdiler. Randevu gününü bekledim. Form doldurdum formu doldurduktan sonra sıramı bekledim teker teker odaya aldılar. Kontrol günümde verdikleri kâğıdı takibimi yapan doktoruma verdim