Merhaba kızlar ilk kızımın adı güneş kızımda bizde ismini çok seviyoruz 2. De kız oluyor ve bu isim konusu çok önemli bence ileride kullanacağı ismi çocuklarımız da beğenmeli ama 27 haftalık oldum hala kesin şu diyemiyorum fikir var ama hoşuma bi ara gider gibi oluyor sonra sürekli dile getirince yok diyorum olmaz hastane seti yaptıracağım 30 haftaya kadar artık karar veriyim diyorum fikirlerinize çok ihtiyacım var hoşunuza giden size farklı gelen tüm isimlere açığım diğer annelere de fikir olur belki güneşe uyumlu olması şart değil 😇