Aleyzeee tüh bu kötü oldu. Çünkü cidden çok iyi nemlendiriyor. Doktorum her kontrolde çok nemli cildin tam da bunu istiyoruz diyor. Bence bio oil o kadar iyi nemlendirmedi. Ayrıca hangi yağ olursa olsun en az günde 2 kere sürmek gerek. Sadece karna da değil. Göğüs, bel, ve kasıklara doğru.