Allah sabırını bol versin bacım 😅 benim de son tarih 26 Mart gözüküyor ama ne zaman doğar bilemiyorum tabi inşallah sağlıcakla balık olur 🤭 çok inatçı kafasının dikine giden bir burç benim çevremdekiler öyle 🫠 çok zeki oluyorlar ama duygusal olarak da biraz zayıflıkları var uçlarda yaşıyorlar gibi mutlulukları çok heyecanlı üzüntüleri dünya yıkılmış gibi. ablamdan biliyorum daha 2 yaşındayken anneme ‘madem bana bağıracaktın beni niye doğurdun ’ diyen biriydi 😅 hakkını sonuna kadar savunur, amaa çok da merhametlidirler , ben pek anlaşamam koçlarla kendim başağım ama nasip 🤭