Efoo05 Kizlar ikili trama yaptrdim doktorum iki hafta sonra gel dedi ben sistemden baktim anlayan varmi ben anlamadim hic bsy
2Princess1Mom Efoo05 Grafik olarak bakmak lazım canım, sistemde yazandan belli olmuyor. Doktora gidip sonucu alman lazım
Ftmnnr Efoo05 özelde yaptirdiysaniz grafiğe interrnetten ulaşabilirsiniz devlette yaptirdiysaniz doktor söylemeden bilemezsiniz