5-6 gün önce göğsümde ufak şişlik belirdi ben sivilce sandım, dün buyudugunu görünce doktora gıttım ultrosonla bakıldı derı altına çok az işlemiş antıbıyotık tedavısıyle çözülür dedı cerrah. Bugun antibiyotikte 2. Gunum dün şişlik büyüdü kızarıklık bayagı yayıldı, sizce bu gecermı yaşayan varmı? 2-3 saatte bır sagıyorum en güçlü ayarda artık canım açıyor ağlaya ağlaya sağıyorum bebegım emmıyor. nolur gecer dıyın bu apse nasıl kuculecek nasıl ılerlıyor bu süreç amelıyata gıtmem dımı küçücük bebegım var 23 günlük benden başka kımse bakamaz emme refleksı bıle doğru düzgün yok Bıberonla annem yada kaynanam yedıremıyor tıkanıyor bırakamam kimseye amelıyattan korkmuyorum kızımı bırakamam kızımm olmasa vallahı umrumda degıl yaşayanlar yardımcı olabılır mı