Dfnsyn evt dün gece bile kasintidan yeminle hep kalktım doğru düzgün yatamadım eşimde uyuz olmuş olabilirsin dedi ama benm bildiğim uyuz olan tüm gün kaşınır vede her yeri kaşınır ben gece kasinirim oda bacaklar kaşınır doktora gittiğimde soracam ama bir video da gördüm gebelikte oliyormuş kadının biride paylaşmisti hep kasiniyordu ama tüm vücut
Bide ilk gebelikte ben böyle değildim ikinci gebeligimde böyle oldum
Kullandığınız birşey varsa söyleyin bari yapım kesin bu gece yine kaşıntı tutar