Bu son zamanlardaki salgına kızım da tutuldu. İlaç verdi doktor, içti bir kaç gün geçti üstünden. İyileşmediği için cve crp si yükseldiği için antibiyotik başladık malesef. Kızımda dinden beri fsrkettiğim bir şey var, çok sık tuvalete gidiyor ve susuyor normalden fazla bu durum. Aşırı halsizlik, sinirlilik hali bunlar ilacın yan etkisi de olabilir. Sma çok su içmesi ve çok sık idarara çıkması beni düşündürdü. Pazartesi doktora gideceğim. Umarım içtiği ilaçlar böbreiğine zaear vermemiştir.