Çift isim çok güzel ama herkes cocugunuza ilk ismi ile seslenicek ama siz orda durumu düzeltirseniz çocuk da bunun farkında olucak ve cocuga ismini sordugunuzda iki isminide söyleyecektir. Benim üç yaşında bir kızım var adı Zümra Mina ve herkes kızıma iki ismi ile hitap eder biz anne baba olarak da öyle. İki isim koyup tek isimle seslenirseniz olmaz.