4bebelianne Hanımlar korunurken hamile kaldınız mı ne şekilde korunurken kaldınız acaba 🙄 Yani ihmal sonucu mu yoksa ciddi önlem alıp yine de oldu mu
kindacute 4bebelianne ben değil ama bi tanıdığım kaldı, çok pahalı bir markanın spiralini kullanıyordu, spiral kaymadığı ve kontrolleri yapıldığı halde hamile kaldı
Candyboy Ben şuan korunmuyorum ama hamile de kalmıyorum emzirdigim için mi bilmiyorum ama bana bir problem var gibi geliyor oğlum 7 buçuk aylık. Çarşamba günü sprail taktiricam yine de ama bilmiyorum.
4bebelianne ginalinetti 1 hafta da kısa bir süre değil ki 🤭 Bende hap kullanırken anlamsız bir şekilde kimyasal gördüm onu merak ediyordum hiç hapla düzenli şekilde kullanırken hamile kalan var mı diye 😊😊
4bebelianne Leylasiva21 eşlere de güven olmuyor 🤷🏻♀️😂 Benimde eşim kullanıyordu ama rahatsız ettiği için prezervatifi son dakikalarda takıyordu onunda çok bir manası kalmıyor 🤷🏻♀️
Leylasiva21 4bebelianne aynen hayırlısı ile doğum yaptıktan sonra spiral iğne hepsini kullanmayı düşünüyorum kızım zaten küçük ikinci kızım gelecek bi 10 yıl düşünmüyorum
Asilzedemom 4bebelianne kız ben kontrol iğnesi oldum aylık olandan ona rağmen kaldı dedik iğne oldu olmaz diye ama oldumu oluyor