Arkadaşlar şu an 37+4 oldum bebek hareketlerini düzenli not tutuyorum, geceleri de arada Regl ağrısı gibi olup geçiyor onun dışında her şey çok normal. Doktorum normal doğuma uygun olduğumu bir problem olmadığı sürece bekleyeceğimizi söyledi. Ne olursa doğumu anlarım ya da nasıl kolaylaştırırım bilmiyorum. İlk gebeliğim olduğu içinde korkuyorum tecrübeli anneler sohbet edelim istedim