Zeyneps Kızlar merhaba 16 haftalık hamileyim. Bugün eşim ve oğlumla kar pistine gittik ve dayanamadım birkaç kez botla kaydım. Bir yere çarpma düşme vs olmadı. Ama insan korkuyor yinede birsey olmus mudur diye. Sizce bir sıkıntı olur mu?
Rabiamina Zeyneps sıkıntı olacak durum olmamış ama oladabilirdi. Hamilelikte dikkatli olmak gerekir. Kanama vs yoksa bir şey olmamıştır
Zeyneps Çok şükür olmadı cok da dikkat etmeye çalıştım. Kar görmeyeli o kadar uzun zaman olmuştu ki valla dayanamadim🙈🙈