Suskn 32 haftalık hamileyim 3 sezaryan olucak ankara da gitmediğim hastahane kalmadı riskli diyolar korkuyorum hastane önerisi olan var mi
Toffy1907 Suskn canım çukurambar koruda aslıhan hocaya gidiyorum çok memnunum başarılı bi doktor istersen bi fikir al. Neden riskli onu anlamadım ama 3.olduğu için mi?inş bebişini sağ salim alırsın kucağına
hohomoromu Suskn Neden riskli diyorlar canım senle alakalı ya da bebekle alakalı problem var mı benim ablam 4. Oldu 😒