Bernaaa_ Kanamam yok şiddetli ağrım yok alttan muayene ettiğinde böyle minicik nokta olarak gördü düşük riskin var dedı aceba neye dayalı dedı bilmiyorum progestan folik asit corosbin verdi ilaç olarak sizde de oldu mu böyle şeyler
269522 Bernaaa_ belki kanama alanı görmüş olabilir canım sen dinlen bu süreçte çok ayaklanma ne olur ne olmaz
Bernaaa_ 269522 beta 811 çıktı ayyy çok korkuyorum inanırmısın çok ya düşük felan yapsam Allah korusun bilirmiyim yada böyle olup düzelenler varmı
269522 Bernaaa_ sakin ol canım kötü düşünme stres de etkiler sakin rahat bir hamilelik geçirmeye çalış