Ben de 20. Haftamdayım. Hiç hissetmedim başindan bu yana kadar. Yeni yeni kalp atışı gibi bir his hissediyorum karnımda. Belirti olarak bulantı aşerme ya da baş dönmesi fln bişey olmadı. Çevremdekiler piyango gibi diyorlar :) Bebeğim erkek. Sizin nedir cinsiyeti.