Nur85 3.bebeğime hamileyim şuanda karnım büyük hiçbir hamileliğimde saygı anlayış göremedim çevremden. Otobüste yer vermezler, kalabalıkta çarparak yürürler, bankada filan kazık gbi ayakta dikilirim asla kalkıp oturun bayan demezler, hastanede sağlık ocağında ayakta sıra beklerim yine kıymetli popolarını yerlerinden kaldırmazlar ve dha bi sürü şey.. Vallahi insan içine karışmak istemiyorum artk ya