aycicek_ merhaba, ben uzun araştırma sonucu 3. Kez tüp bebek hastası olarak Ali Ovayolu tercih ettim. Umay tüp bebek merkezinde ve liv hospital de çalışıyor (Gaziantep). Çok memnunum, enerjisi, hastaya yaklaşımı psikolojik anlamda da alanında da iyi olduğunu düşünüyorum.