Ben lohusa pedi almıştım o dönem hastanede ebeler depend kullanma demişti sanırım enfeksiyon riskinden dolayı ama siz sürekli değiştirirseniz öyle bir risk olmaz bence. Bide sezeryan olursa yaranın üstüne denk geliyor ya o yüzden de önermemişlerdir. Ben acil sezeryana alındım 2 kere lohusa pedi kullandım sonra normal pede geçtim öyle çok kanamam olmadı benim. Belki normal doğumda daha fazla oluyordur onu bilmiyorum 🥰