Hasret72 1-2 haftadır bel ağrısı oluyor bence hareketsizlikten hamlıyorum yada magnezyum eksikliği de olabilir bi bacağımı diğerine atarken zorlanıyorum. Sürekli sağ sola yatmaktan da etlerim açıyor kemiklerim ağrıyor ona da normal diyorlar. Sertleşme konusu da bebişim makat geliş kafası göbeğimde bazen dayıyor karnım yamuluyor kafasını falan hissediyorum sertleşiyor. Ama ben normal olduğunu düşünüyordum normal değil mi ki?