Ecemom_ içini ferah tut kötüyü çağırma bende senin gibi çok evhamlıydım göbek deliğim ağrırdı hastaneye giderdim iyi düşün hep dua et her saniye hareket edecek diye bir şey yok tabi belki sert hareket etmiyor 7 kat altımızda çünkü bende altta hareket hissediyorum çişim geliyodu hatta kolu bacağı olabilir sorun etme canım muayenelerini aksatma,sağlıkla gelirler inşallah 🥰🤲🏻