Kızlar ben gebelik düşünüyorum ve doktora rutin kontrole gittim ve belirttim gebelik istediğimi alttan muane edildim ve hiç bir sorun olmadığını yine de istersen reglken de gelebilirsin dedi . Sebebi nedir bunun reglken gitmenin yada bir sorun olsaydı rutin kontrolde de çıkmaz mıydı ?