Keug0 Kızlar ayın 12 sinde aşılama oldum bugün uygulamaya göre 6+1 kese gözüktü yolksac gözüktü bebek yok ilk aşılamamdada uygulanada 7+1 de gitmiştim kalp atışını duymuştum bebek 6+1 di haftaya salı felan gidicem ama içimde korku var belimde agrıtoe
deniz_95 Keug0 umarım güzel sonuçlar alırsın canım 🫶 bende 6’da gitmiştim bebek henüz yoktu kese vardı 10 gün sonra kalp atışını da duyduk
Keug0 deniz_95 ay umarımmm allahım zor gebe kalıyorum aşılamayla bu sefer olsun panik atagım nasıl vakit geçiricemm🥹🥹🥹
betulkprn Keug0 lütfen öyle düşünmeyin bende daha yeni hamileyim kese görüldü kalp atışı için daha bekliyorum Rabbim hayırlısını versin iyi düşünün iyi olsun her şey evham yapmayın dua edin 🤲🏼💐🥹
Keug0 betulkprn evet kuzum dua ediyorum ama rabbime bıraktım artık elimden üzülsemde bişey gelmez dua edeceğim bol bol
Keug0 betulkprn rabbim bu güzel sesi sanada duyursun kuzumm adete göre 7 hafta 5 gün ama bugun 6+4 çıktı