Kader-e Kerem olsun istiyorum ama Onuru şampiyon yapacaklar gibi. İkinci oyunda onurun tabağına Mehmet o kadar şey dedi gitti ikisinide aynı puan verdi adamın Kerem le bi zoru var
emineee118371837 Kader-e baştan beri hep öyleydi Kerem’i hiçbir zaman istemediler çok haksızlık yaptılar.