Humeyra_38 benim o haftalarda bebek aşağı döndüğü için oluyodu. Sizinde artık pozisyon aşağıya döndüyse normaldir. Ufaktan sancılar da kendini göstermeye başlıyor çünkü. Ama aşırı yoran sık sık bir ağrı varsa doktora sorun tabii yinede. Herkesin hamileliği bir olmuyor.