Merhaba kızlar..açıklama.ayan infertilite hastasıyım..3 yıldır gebelik olmadi..bugün yumurta toplandı 11 tane amh 3…doktor 1 ya sonra adetle gel transfer hazırlığına başlayalım..ama ben 3 adet dönemi geçsin istiyorum belki hormon ilaçlarınin etkisiyle kendiliginden gebelik oluşur birkaç arkadaşim da öyle oldu gebe kaldirlar..sizin fikrinizk almak isterim